torsdag den 5. november 2009

Og den store finale øhh start... i hvert fald STUEN

Her gik starten igår. Jeg tømte 2 stk. 31 liters plastkasser ud på sengen og sorterede det hele. Så blev de kasser tomme til noget andet.
Jeg glemte lige at slå blitzen fra... men man kan da lige ane hvad der står på hylderne.
Et billed af sofaen og sengebordshjørnet.
Vindueskarmen og over vinduet - der sker osse en masse dér.
Uha... endnu et kriseområde hvad angår oprydning... mit skrivebord... hmm... der blev da ordnet lidt i løbet af aftenen.
Så er der min hylde og neden under min kommode hvor alle mine scrapdimser står.
Neden for kommoden og foran min skab står der osse masser af scrapting.
KONKLUSSION:
Jeg har tralvt.
Jeg har en masse ting, der skal have nye faste pladser.
Og det skal alt sammen ordnes inden jeg kan pynte op til JUL, hvilket jeg plejer at gøre i midten af november måned.

Ingen kommentarer: