torsdag den 12. november 2009

De første gaver til pakkekalenderen

I går da jeg kom hjem, fandt jeg disse 2 sæt pakkekalender pakker.... 4 stk. fra Basuna og 4 stk. fra Katrine. Uhhh hvor bliver det spændende, når de må pakkes op.

Når jeg kommer lidt længere med min julepynt, så finder jeg også mine snore med klemmer på til pakkekalenderne, så tager jeg billed af de fulde kalendere... for jeg har nemlig meldt mig til 2 pakkekalendere ind hos Scrapsisters. Og det er Ragna fra ScrapCat der står for det igen i år.

JUBIII... hvor er det skønt, at nogen tager initiativ til disse skønne ting og traditioner.




2 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

super super flotte kort du har lavet, og hvor ser det hyggeligt ud med lyskæder,søde pakker du har fået også.
ha en god dag.

Unknown sagde ...

Hvor er her blevet hyggeligt ;-)
Knus Heidi