lørdag den 7. november 2009

En lille opdatering af dagens arbejde - hen mod julestuen

... ja indtil videre uden billeder... det orker jeg ikke lige nu.


1. Lysebrune skabe i forstuen tømt, tørt af inden i og udenpå, alt inden i vasket og tørt af og på plads igen.

2. Vægfaste skabe, dørkarme, fodpaneler tørt af i forstuen.

3. Alle vinduer i forstuen, entreen og køkkenet pudset.

4. Entredøren tørt af.

5. Køkkenet alle skabe samt køleskab, karme og fodpaneler tørt af.

6. Gulvet støvsuget i entre og forstue.


Puha jeg er træt nu.


Jeg har fået været ude at handle og på biblioteket efter julebøger.


Jeg glæder mig til i aften... så skal jeg slappe af og måske scrappe lidt, hvis mine arme ikke ryster for meget.


Det var bare lige det jeg ville dele med jer nu - her midtvejs på eftermiddagen.

Ingen kommentarer: