mandag den 3. marts 2008

Årets 2. fødselsdagskort

Så måtte jeg jo lige lave et fødselsdag til min søsters yngste knægt.... ikke at han er lille mere... 14 år... hold da op hvor tiden går. I første omgang ville jeg have lavet et kort med en masse myrer på, men det gik ikke rigtig. Så det blev som det ses.

Absolut intet syrefrit. Blomsterne lavet af punches med glitterlim. "Jannick" er lavet af SnowDay alfabetet og "14" af Maddie Anne alfabetet.

Indersiden af det hvide er sværtet med Versa Color, og det gule papir har fået 2 clearstamps .

Kuverter måtte jo også lige pyntes. Igen med blomster og clearstamps. Og så har jeg lavet et lille frimærke (en Qk dies) hvor jeg så fandt et lille billed af Jannick da han ikke var ret gammel.
Jannick hviskede til mig på et tidspunkt, at det kort og kuvert i hvert fald blev gemt længe... og det varmer da en mosters hjerte. Tænk at en 14-årig dreng går op i sådan noget. Hvor er det bare skønt.

Ingen kommentarer: