mandag den 31. marts 2008

Opfølgning på rengøringslørdag

Jeg vil lige svare på nogle af de kommentarer jeg har fået på mit indlæg om min oprydsningslørdag.

Annika sagde...Fik du plads til det hele mon?Røg meget ud, eller smider du ud løbende så det ikke var der problemet var?

Jeg fik plads til det hele - jeg er absolut ikke god til at smide ud (kun regulært affald), og jeg prøver at smide ud løbende... men tænk nu hvis.... tingen kunne bruges til et eller andet. Der er så bare ikke nogen der skal komme og have noget fra mit skab og mine skuffer. *GGG*

betina sagde... Nøøøjjj....det ser ud ligesom herhjemme ;O)Er du klar over hvor meget 2 små unger, på 7 mrd. og 3år, kan rode...og hertil kommer så mit scraprod, pyha.

Jeg kan godt forestille mig hvor meget 2 børn kan hjælpe til rodet og så med vores scrappeting.. uha uha... ja så er jeg heldig, det er kun migselv der roder og migselv der skal rydde op.

Cowgirl sagde... HI HI - de billeder kan jeg da sagtens genkende 24 timer før min søster kigger forbi...Der er nemlig forskel på almindelig rengøring og søsterrengøring i dette hus....hi hi

Min søster har allerede set min lejlighed når den er værst. Og hun siger bare, det er dit rod, din lejlighed - jeg er bare på besøg. Og så hygger hun sig fint sammen med mig. Men hvis der er fødselsdag eller andre gode grunde til at have gæster, så ser min lejlighed sådan ud som på billederne fra kl. 16. Så er der så pænt.

Jeg kan ikke huske, hvem der spurgte hvor længe jeg så kan holde min lejlighed så pænt, og mit svar er: Jeg aner det ikke... jeg prøver at holde den pæn, men allerede nu er der nogle løse papirer på mit skrivebord. Men jeg vil da gøre mit bedste for at holde rodet nede.

Endnu et spørgsmål:
Rumlebumle sagde... Jeg kunne da godt tænke mig at vide.. Hvis rodet igen tager overmagten, vil du så love os andre at fortælle om det? :)

Jeg tror ikke det bliver HVIS rodet tager overmagten igen.... det er NÅR rodet tager overmagten, så skal jeg nok prøve at huske at fortælle om det... ellers ved jeg min veninde Genie/Glennie nok skal gøre mig opmærksom på det ;o)

1 kommentar:

Lotte sagde ...

Jeg kunne da godt tænke mig at vide.. Hvis rodet igen tager overmagten, vil du så love os andre at fortælle om det? :D