torsdag den 13. marts 2008

13 - 13 udfordring fra Stine (Stine66)

13 billeder taget på den 13. dag i hver måned. Sådan lyder udfordringen fra Stine, og den har jeg taget op, om end jeg først kom i tanke om det i min frokostpause. Så det første billede er lige fra det tidspunkt (godt jeg altid har mit kamera på mig).

En god madpakke og god læsning - er som sædvanlig igang med en tyk på bog - denne gang Harry Potter og Halvblodsprinsen.

Og så var det jo lige jeg måtte snuse rundt i på forum hos Scrapshop... og så endte jeg på Stines hjemmeside....
efterfulgt af happystampers og penny black stempler... suk hvor er de skønne.

SUK hvor tiden dog går langsomt... der er stadig 5 kvarter til fyraften.

Jubii... jeg er næsten hjemme.

jeps... home sweet home...

Arrrggghhh... mit skivebord !!!! dét skal ryddes op... på et eller andet tidspunkt.

Foråret er på vej... se bare hvor det hele springer ud.

Min aftensmad.... panderet (kartofler, løg og gulerødder) og kylette.


Og et dejligt rent køkken.

Så er det snart sengetid...


Og nøj hvor ser sengen indbydende ud...

Det sidste jeg ser inden jeg ligger mig til at sove.... mine æsker med mange af mine scrappeting i... så jeg glæder mig til jeg får tid igen. Godnat og sov godt.

4 kommentarer:

Sarah sagde ...

Hejsa
Det er sjovt at se sådan en hel dag i billeder. Hmmm overvejede at deltage, men opgav. Måske næste gang det er den 13..
Det kunne være hyggeligt med en stempelswap. Du siger bare til når du er klar, så prøver vi igen.

Stine66 sagde ...

HERLIGT at du sprang med på vognen. Tak for et kig i din hverdag.

Anonym sagde ...

Det er sjovt at se hverdagsting fra andres hverdag.
Tak for kigget ;o)

Heidi sagde ...

Det var da egentlig en sjov idé.
Det kunne da være det skulle prøves en dag :O)