mandag den 28. februar 2011

Online kursus: Enjoy daily life

Jeg er igang med et online kursus "Enjoy Daily Life" som Marolle/Marie står for.
Her er min forside... jeg har valgt at oversætte "Enjoy Daily Life" til dansk. Jeg synes, det er bedre på den måde, hvis der nu er nogen, der skal se mit album, der ikke kan engelsk. Og ja der mangler det "o" over a'et i små. Det er lavet rigtigt efter billedet blev taget. :o)
Det her er side "2 og 3" indeni.


Som sædvanlig laver jeg om på lærerens skitser, og det er jo det hyggelige ved scrap. Der er ingen facitliste... altså andet end det jeg selv laver. Når jeg synes det er rigtig, SÅ er det rigtigt.

2 kommentarer:

Susan sagde ...

Eiii hvor er du go. det ser super godt ud.. Jeg har heller ikke fuldt det helt, men det er også fordi eg har lavet lidt ged i den og brug et helt nyt stykke pap hver gang, og ikke brugt bagsiden fra sidst.. ;O) Men ja som du siger, så er det jo rigtigt hvis eg synes det er :O)
Kh. SUsan

Thanni sagde ...

Det' jo det man skal - altså nyde alle de små ting! :)..og det er nogen rigtig dejlige sider du har lavet. :)