fredag den 18. februar 2011

Dagens billed af Sarah - februar 2011

Sarah fortæller....
Jeg kan stadig være træt selv efter en rigtig god formiddagslur. Det er rigtig sjovt at spise.... specielt når der er sveskemos som dessert.
Verden udvider sig, når jeg kan sidde selv... det hele bliver lidt sjovere.
Det er MEGET HÅRDT at være med far, mor og moster i Ikea.
Teletubbies i Sneen på DVD... JUBIII det er SÅ sjovt at se.
Tja... så langt kan jeg komme, når ingen kigger på mig.
Jeg øver mig flittigt, så jeg kan komme til at kravle rigtig.

2 kommentarer:

Charlie sagde ...

HALLØJ der er en der er blevet dygtig skal jeg love for. Kan godt huske hvor meget bedre humøret blev når man kunne sidde, kravle og siden hen gå. Nu bliver det nemmere for mor og far - bortset fra at der nu er nye udfordringer med trappen og alle de ting man kan nå osv. Men SØD er hun stadig kan jeg se. =0)

Thanni sagde ...

Hvor er det nogen skønne billeder! - og ja verden bliver eget større og sjovere når man kan selv ;D ....