torsdag den 15. januar 2009

13 - 13 udfordring - Januar 2009

Årets første 13 - 13 udfordring... 13 billeder af den 13. januar... og ja... jeg er ikke så hurtig med at få opdateret min blog, men bedre sent end aldrig.
Dagens arbejde venter...

Gråvejr hele dagen... her er kl. ca. 10...

Hjemme igen... nøj hvor vil jeg gerne scrappe...
Men jeg skal til bestyrelsesmøde....

Denne søde lille ugle har jeg fået af min bonusmor...

Der er lige tid til et kort kig på The Scrap Cat Forum... jeg må jo følge lidt med...

Og min egen side... sikke et syn... sidste indlæg den 1. januar... uha uha....

Jeg fik også kigget lidt på billeder... jeg må jo se at komme igang med at scrappe....

Tja... jeg har altså ikke fået AL julepynten ned endnu... men det er ikke så meget der mangler...

Men det er snart sengetid.....

Og sengen frister....

Godnat læsningen for i dag.... læsevenlig og ikke noget jeg skal tænke for meget over.. *G*...

Godnat og sov godt.

2 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

ejjjj så mange flotte billeder, sjov udfordring i der kører.

Charlie sagde ...

HE HE din lille snyder -- mon en sort firkant gælder for et foto?? Eller du har måske taget det med lukkede øjne???