tirsdag den 16. december 2008

Dagens Stemningsbilled - 16. december

Nu vil jeg vise den billigst julepynte i mit hjem. Jeg synes, de er super skønne. PLASTIKPOSER. Rigtige juleplastikposer. Min mor passede rigtig godt på den slags poser, da jeg var lille. Og nogle af dem.. hvis ikke dem alle er fra den gang. Jeg kigger stadig efter den slags poser.. for jeg kan godt lide at pynte med dem. De hænger på døren ud til badeværelset, af den simple grund at der jo nogle gange godt være være lidt fugtigt omkring døren.. og det skal ikke gå ud over mine papkravlenisser :-)




3 kommentarer:

Mutte sagde ...

Sikke nogle flotte motiver, dengang gjorde man da noget ud af indkøbsposerne udsmykning.

Annika sagde ...

Sjovt at se - og høre...
for DET savner jeg også fra min barndom.
Vi klippede dem ud og satte på køleskabet (med vand selvfølgelig)..

Synes ikke man ser sådanne poser mere - desværre :(

Charlie sagde ...

Tihi - DET gjorde vi også da ungerne var små - men vores kom på vinduerne. Som du kan se er jeg ikke PC løs længere - DEJLIGT.