mandag den 1. december 2008

1. advent - se mine gaver

Jeg er simpelthen SÅ heldig i år. Jeg har hele 3 adventskalendere. Og den første fik jeg allerede lov til at åbne i fredags - den var fra min dejlige kæreste - og gaven var en skrabekalender.

Den næste jeg måtte åbne, var fra min søster. Jeg havde fået at vide, at jeg gerne måtte åbne den fredag aften, men jeg gemte den til lørdag morgen. Se lige nogle skønne scrapting til jeg fået. Røde filthjerter og julebrads. JUBIII.... så kunne jeg bedre forstå at jeg måtte åbne gaven inden søndag - jeg skulle jo have tid til at bruge det.

Og jeg har også fået adventskalender af Glennie/Genie, og den gave åbnede jeg søndag morgen - den rigtige adventsdag. En dejlig nisse lige til at hænge på juletræet. Hvor er den bare skøn.

Ingen kommentarer: