torsdag den 23. oktober 2008

Se mine dejlige gaver...

Jeg kan jo nok ikke skjule for nogen, at jeg har haft fødselsdag - og jeg er blevet fejret over flere omgange. Så jeg vil da lige vise de skønne gaver jeg har fået....

En skøn buket fra Glennie...
og selvfølgelig en hjemmelavet kort fra Glennie også...
Skøn bog og film fra min dejlige kæreste..
Dejlige hyacinter fra en af mine kolleger - tror nok de bliver lilla...
Julemærkejulekugler, film og en minikuffert fra mine svigerforældre...
en bog fra min svigerfarmor....
Billed kommer senere....

En gave mere fra Glennie - skønne scrapting...
En dejlig plante (ved ikke liiiige hvad den hedder), bloklys, thelys og pynt fra Ninna

Endnu flere scrapting fra min søster og nevøer

Et nærbilled af stemplerne.
Og fra min far fik jeg penge, som indtil videre er blevet brugt på Ørkenens Sønner dvd... og resten skal gemmes ... måske til lidt scrapting.... eller tøj.
Jeg blev endda lykønsket inde på Scrapcat også... Glennie satte en hilsen til mig på hendes blog.

4 kommentarer:

Stine66 sagde ...

Dejlige gaver - Du er da værd at give gaver !
Håber du havde en god dag !

sonja sagde ...

flotte gaver du har fået,og jeg kan også godt lide dine atc kort. Er ikke selv begyndt at lave nogen endnu. men flotte er de.

Thanni sagde ...

Hold da lige op en masse dejlige gaver du har fået!! :)
....

Pia sagde ...

Forsinket tillykke med fødselsdagen, sikke lækre sager du har fået.God lørdag til dig