fredag den 17. oktober 2008

13-13 udfordring - oktober måned

AAAIIIIJJJJJ... jeg nåede ikke at tage 13 billeder... men nogen fik jeg da taget og her er de....

Synet der møder mig mandag morgen...
Efteråret er over os...

Og smukt er det...

Tænk at 2 umiddelbart ens billeder kan være så forskellige i farven...

Frokost tid med Harry Potter (endnu engang)...

Tja... mandag den 13. .... nogen synes dén dag er værre end fredag den 13. ...

Der er lige 2 minutter til at lure ind hos/på scrapcat....

Endnu mere smukt efterår...

det samme... uden zoom....

En nem aftensmad... og smagen er kanon god...

Så er det sengetid... godnat.

5 kommentarer:

Annika sagde ...

Tak for kigget ;)
og ja - er det pga. lys/indstilling billederne er så forskellige?

Marianne1972 sagde ...

Hej Anika. Billeder er forskellige fordi jeg tager billeder med og uden blitz, beskærer og gør mindre. :-)

Ragna sagde ...

Jeg synes det er en rigtig sjov ide, det der med at tage 13 hverdagsfotos den 13 i hver måned :-) Flot at du husker det. Pssst tror det er scrapshop's forum du kigger på :-)

Marianne1972 sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Marianne1972 sagde ...

Hej Ragna

13-13 udfordringen stammer helt rigtig fra scrapshops forum, en sjov ting jeg holder ved lige... men jeg er nu mest på scrapcats forum nu ;-)