torsdag den 14. august 2008

13-13 udfordring - august måned

Så blev det den 13. august, og jeg huskede at tage 13 billeder... her er hvordan min dag var.

Godmorgen.... uret ringer kl. 5 første gang...

Jeg må bare se vejrudsigten...

Ude på arbejdet... gemt godt væk ude på et arkiv... der er godt nok støvet..

Sådan er vejret op mod frokosttid...

Hvad er en frokost uden en god bog at læse i (for 4. gang - mindst)...

Så går turen hjemad... jeg er heldig at få et lift. Den "orange/mørkegule" bygning var kun et hul i jorden den 13. juni...

Home sweet home.... og puha sikke et rod... det må snart ordnes.... kunne være jeg skulle lave et fotoserie lige som sidst jeg gik helt amok med oprydning og rengøring.

Se hvad der lå i min postkasse... jubiii.... det er altid dejligt at få sådan noget post.

og jeg tager mig også tid til at kigge lidt rundt på internettet....

min underbo inviterede mig uventet på aftensmad....

og se lige hendes skønne kat - Carla - den er da bare for sød....

Vel hjemme igen.... og så er det snart sengetid...

Et sidste billed med kameraet lige inden jeg ligger mig til at sove.... uha... der skal snart ryddes op for alvor igen....

Ingen kommentarer: