torsdag den 24. juli 2008

ATC-kort blog

Jeg ved godt, jeg er tosset... men jeg har det rigtig sjovt.

Jeg ser tit en masse skønne ATC kort på mange forskellige blogs, som jeg har lyst til at bytte mig til. Men det er jo svært at vide om lige netop det ene kort stadig findes i scrapperens "varetægt", som jeg har tabt mit hjerte til. Så derfor...

er jeg igang med at lave mig en ATCkort blog... (ATC blog), hvor jeg vil vise alle mine ATC kort (jeg viser dem også her - jeg kan jo ikke lade være), og den kommer til at hedde http://www.mariannes-atckort.blogspot.com/

På den nye blog vil der være 2 indlæg, som rettes til efterhånden som jeg får lavet nye ATC kort, samt byttet dem væk. (Det kan være der bliver et 3. indlæg med de modtagne kort også).

Det er så min tanke, hvis nogle af jer skønne med-scrappere ser et kort I gerne vil bytte med mig, så kan I skrive til min mail om hvilket kort I vil have... og hvad I kan tilbyde - så jeg måske også kan vælge et selv.

Jeg har lavet en speciel mail til det samme formål scrap.atc@gmail.com og alle er selvfølgelig velkomne til at skrive til mig om alt scrapperi mellem himmel og jord.

Jeg håber på den måde at få byttet mig til endnu flere ATC-kort.

Ingen kommentarer: