søndag den 13. juli 2008

13-13 udfordring - juli måned

Ja så blev det den 13. juli - og jeg følger stadig op på Stines udfordring. 13 billeder af den 13. dag i hver måned. Og sådan her udvikler min dag sig.

Min kæreste og hans hund Mickey kom kl. 8.... og ja Mickey elsker at slappe af...


de har dejlig frisk morgenmad med.

Senere opdaterer jeg min blog

Kl. 12 ser vejret sådan ud fra min lejlighed...

Og så er det vaske tid... jeg skal i kælderen for at vaske tøj.

og nu er det færdigt.... men...

se lige hvad der sad ved døren ud af kælderen.... den største og mest ækle edderkop. Jeg holder godt nok ikke mine nøgler helt hen til den... det gør jeg ganske enkelt ikke (og jeg ved godt, den er mere bange for mig - end jeg for den... men alligevel). Edderkoppen er lige så stor som den gyldne nøgle.... og så store edderkopper bryder jeg mig altså ikke om.... oh fy oh føj...

Og jeg når at scrappe lidt også... et 15x15 LO...

Mit rod fra en anden vinkel...

Det næsten færdige LO...

National Treasure 2 bliver lige set for 2. eller 3. gang...

Og Navy CSI skal også ses.

Nu skal der snart ryddes op... og jeg har sat vækkeuret til imorgen.

Ingen kommentarer: