tirsdag den 8. april 2008

Super Scrap Søndag den 6. april

En SKØN SKØN søndag. Total hygge hele dagen. Det må jeg bare til næste gang også (hvis jeg når at booke mig på), jeg var SÅ heldig denne gang, at jeg kom med på et afbud.

TUSIND TAK RIKKE !!!

Nu har jeg i hvert fald fundet ud af, jeg sagtens kan scrappe en hel dag uden problemer. Før syntes jeg altid jeg gik i stå, så snart en idé ikke lige fungerede som jeg syntes den skulle. DET problem er væk.. jubiii....

Og tusind tak til Stine, som hentede sandwiches til os, så vi ikke alle sammen skulle drøne ud for at handle. Godt initiativ *Smiler* "Uden mad og drikke dur en scrapper ikke".

Ikke at forglemme Birthe/Lillemille - Tusind tak for demonstrationen af Zutter maskinen... sådan én kan man (læs "Jeg") da ikke leve uden. Og jeg skal nok passe på fingrene og ikke komme i klemme (mere end én gang).

Tak til Mie for 2 skønne kager.. jeg nåede at smage... selvom jeg let blev grebet af total scrapperi. :o)

Og ja ... så var der jo alle medscrapperne, som også skal have tak for det gode humør. Hvor er I bare skønne alle sammen.

Ingen kommentarer: