fredag den 25. april 2008

QK mappe

Da jeg var til Super Scrap Søndag i Roskilde den 6. april, kom jeg til at købe 2 brune mapper. Den ene skal bruges til ATC kort, og den anden skal bruge til mine Quickutz Dies. Jeg synes bare, sådan en brun mappe er lidt kedelig at kigge på - og Stine66, som jeg sad ved siden af, sagde til mig, at næste gang vi ses, så skal den mappe være pyntet....
Det har jeg så gjort. Først malede jeg mappen med Acrylic Paint Dapper - Espresso brunt. Derefter har jeg brugt Bazzill Karton i alle farver til mine dies. Der er ét tryk af figur, jeg har. Og selvfølgelig eller gudskelov er der plads til at sætte flere på, som min samling forøges.
Her er resultatet....


3 kommentarer:

Stine66 sagde ...

FLOT Marianne - utroligt flot pyntet !

Genie sagde ...

Hold da op hvor har du mange dies, mappen ser flot ud.

Louise sagde ...

Hvor har du mange dies :-). Flot dekoreret Marianne.