onsdag den 1. december 2010

Min pakkekalender - 1 december

I år har jeg valgt kun at købe en scrap-pakkekalender. Og da jeg sidste år havde stor succes med pakkekalender fra Hobbyboden, ja så måtte jeg altså købe kalender derfra igen.
Nu fik jeg endelig tid til at åbne den første gave. Det er små træsommerfugle, perfekte til vintage og sommerLOs. Jeg glæder mig til at bruge dem.

Jeg indrømmer, jeg ved ikke om der var andre forretninger i scrapland der har lavet pakkekalendere, men hvis der er flere til næste år, kan det jo være jeg får sparet sammen til at købe hele 2 pakkekalendere.. hi hi.


2 kommentarer:

Maria sagde ...

Jo det har du och jag vet att jag önskade Grattis till din vinst:D Hoppas du får stor glädje av dina stämplar.
Vilken härlig kalender. Det blir ju en riktig överraskning varje dag då du köpt den färdig. Så himla roligt.
Kram
/Maria

Charlie sagde ...

Næste år skal du bestemt ikke have to - for næste år skal du jo hjælpe din datter med at åbne hendes pakker!! =0) Ser fin og hyggelig ud. God 2. december til dig.