søndag den 13. december 2009

Stemningsbilleder fra den 12. december.

Igår var en rigtig travl dag. Min forlovede, min søster og jeg skulle ud og finde årets juletræ, og forinden havde min forlovede og jeg været til børnefødselsdag.
Her er vi landet og skal til at finde juletræet.
Men der er også tid til lidt underholdning. Her er en ung mand ved at underholde på en... hmm... ja hvad er det nu de hedder... de der et-hjulede cykler... men god var han og børnene elskede det.

Lige et billed af min søster, mens vi varmer os med lidt cacao og æbleskiver.
Min forlovede får en god kop kaffe.
Og jeg selv... jeps... cacao, æbleskiver og masser af klejner.
Men jeg glemte godt nok at tage et billed af juletræet... men det skal I nok får at se, efter juleaften, når jeg har været ude hos min søster.

1 kommentar:

Margit sagde ...

Det ser ud som om I hyggede jer.
God dag til dig.