tirsdag den 19. maj 2009

13-13 udfordring - maj måned 2009

Denne gang kom jeg lidt sent igang med at tage mine 13 billeder. Jeg havde ellers sat min mobil til at huske mig på det.. men jeg glemte alligevel.
Første billed... telefonomstillingen på mit arbejde... den passer jeg til frokost
Bagefter passer jeg forsendelsen... dette er én af maskinerne...
Og resten af "arbejdspladsen"....
Der står et skønt og flot stort træ mellem bygningerne... og jeg nyder af tage billeder af det som årstiderne går....
Tidsfordriv til frokostpausen...
Vel hjemme for et øjeblik... se mit skønne scraprod...
Så er jeg landet hos min søde forlovede... en dejlig lysegrøn udsigt...
Og en meget træt hund....
han har et rigtig godt sovehjerte....
Meeeen... der er nu osse tid og energi til at blive nusset....
af sin "far"...
et close-up... jeg måtte jo lige prøve... *GG*
Og endnu lidt "far" og hund tid inden sengetid.
Og det var så den dejlige dag... den 13. maj 2009.

1 kommentar:

Stine66 sagde ...

Meget hyggeligt at se ind i din hverdag. Jeg SKAL prøve at huske det med de billeder.... prøve .....prøve....prøve....