fredag den 17. april 2009

den 13. april - 13 billeder.

Jeg nåede det lige.... at tage mine 13 billeder af den 13. april. Jeg kom i tanke om det om eftermiddagen. Men se bare hvor det hele springer ud...

"haven" set fra oven...
Synet gennem mit lejlighed... uha da...
Det flotteste sted lige nu... ingen opvask...
Puha.. så begynder rodet at have overtaget igen...
Jeps... selv alle scraptingene roder en smule....
og en af mine fredsliljer er en smule tørstig... den overlever...
Mit ene scraphjørne og scrapskuffe... næsten opryddet...
Et af min påskepynt...
nr. 2 påskepynt.... jeg tror der var 4 ialt, der nåede at komme frem...
Jeps... disney channel... en god ting midt på eftermiddagen...
Min dejlige forlovede laver aftensmad, men jeg får ryddet op....
Og desserten i dag... jordbær... jubiii....

1 kommentar:

Stine66 sagde ...

HVOR ER DET GODT at du husker det !