tirsdag den 17. marts 2009

13 x 13 udfordring - marts 2009

Stine66 lavede engang en udfordring på Scrapshops forum, om at tage 13 billeder af den 13. dag i måneden. Denne gang blev det desværre kun til 12 billeder... men det er da bedre end ingenting.
Resterne af gårsdagens snevejr.... kl. 7 om morgenen.

Så skal vi snart af sted...

Vejen til arbejde....

Og så kører min skønne forlovede af sted efter at have sat mig af....

Jeg scanner ind hele dagen i dag...

Og omstillingstelefonen skal passes mens min kollega skal til frokost...

Og så blev det min frokostpause...

Jeg SCRAPPER....

Og så må sofabordet lige ryddes til fordel for aftensmaden...

Min dejlige forlovede holder mig selskab...

Aftenens produktion med punches.... av min hånd.... *G*

Og godnatlæsningen er Erik Menneskesøn.

1 kommentar:

Stine66 sagde ...

Århhh mand- og jeg GLEMTE DET - igen.
GODT gjort at du huskede det.