søndag den 11. november 2007

Mit første layout næsten færdig

JUBIIIII... så fik jeg endelig taget skridt og sprang rigtig ud som scrapper. Jeg er så at sige færdig med mit første LO. Jeg mangler bare en tekst, som min kæreste skal hjælpe mig med at formulere.

Men se her hvordan det ser ud...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Det er fra vores ferie i Harzen, og præcis Romkerhalle Vandfaldet, og hotellet Königreich Romkerhalle, som jeg har prøvet at skrive en smule om i tekstboksen.

Materialer brugt til LO'et er Bazill som baggrund, og Figgy Pudding som border og overskrift. Om blomsterne er lavet med punch i 2 størrelser... men det kan jo selvfølgelig ses ;o)

2 kommentarer:

Betina Olesen sagde ...

Tillykke med dit første LO, det er da blevet rigtig fint. Så godt slap jeg ikke fra mit det første.

Så bare klø på, så er du pludselig ved nr. 12 og 13 etc. ;-)

Hygge fra Betina

Cowgirl sagde ...

Tillykke - det er ret flot at et første LO - så du skal være stolt. Håber fremover at se mere fra din hånd også i galleriet på gypsy