torsdag den 3. april 2008

Månedspakken for april måned

Se bare den skønne månedspakke fra Rikke og Scrapshop. Jeg glæder mig sådan til at komme igang med at pynte den mappe (også selvom jeg ikke liiiiige ved hvem der skal have den - det bliver jo nok migselv når det kommer til stykket).

Det lille stykke papir er fra Making Menories. 1 ark Bazzill. 1 ark (det mønstrede røde) er fra basicgrey - Sugared-Sweetheart. 1 ark af det sort mønstrede også fra Makint Memories.

Den lyserøde er pakke er fra Chatter Box en skabelon Twitterpated Doodle Genie. Og så er der lidt dims til også.

Jeg må bare se at komme igang. Jeg har så mange ting, jeg gerne vil lave. Og det første jeg skal lave, er mit første ATC kort - der allerede er lovet ud til Stine (jeg skal faktisk lave 2, men så tager det nok også om sig - de er jo så skønne). Og jeg vil lave mappen fra månedspakken, jeg vil lave æsker og flere LOs... jeg vil bare igang... igang.. igang. Jubiiiiii.

Prøv at se Stines hjemmeside... www.stinebyager.eu/ ... under februar 2008, der er bare de skønneste ATC kort. I må endelig skrive til mig, hvis I eller I kender andre der også har ATC kort på deres blog/hjemmeside, for så vil jeg da komme forbi og måske linke dertil også.

Ingen kommentarer: