tirsdag den 8. april 2008

Mine næste 5 ATC kort

Her er så mine næste 5 ATC kort, som jeg fik lavet i søndags nede hos Rikke i Scrapshop til Super Scrap Søndag.




Nr. 2 fik Stine/Stine66 også. Og jeg fik et skønt kort tilbage i grønne nuancer med en masse dims på.






Nr. 3 byttede jeg med Pia Bau, hvor jeg valgte et kort med sommerfugle.


Nr. 4 blev byttet med Birte/Lillemille, hvor jeg fik et ATC kort "Made in China" fra en serie på 5 med et billed lavet af strå.


Nr. 5 har jeg stadig, og jeg skal have gjort noget mere ved det - efter jeg kom, syntes jeg der mangler noget.... men det kommer nok senere... ellers må I gerne komme med gode idéer.


Nr. 6 blev byttet med Christina, hvor jeg modtog et med en have på.


Jeg ligger billeder ind af de modtagne ATC kort senere.

Ingen kommentarer: